З 2003 року бібліотека-філія №2 працює як інформаційний центр психолого-педагогічної допомоги сім`ям,молоді,людям похилого віку.

суботу, 14 квітня 2018 р.

Скарбниця досвіду
«Здоров`я дорожче за багатство»
12 квітня 2018 року, з метою  заохочення до  здорового способу життя та з нагоди Всесвітнього дня здоров’я, в бібліотеці-філії № 2 відбулося засідання клубу «Душі криниця», програма якого включала Скарбницю досвіду під назвою 
«Здоров`я дорожче за багатство».
Учасники заходу обговорили важливі аспекти збереження здоров’я: дотримання режиму дня, повноцінне харчування, екологічні проблеми довкілля та їх вплив на здоров’я людей.
Запрошені спеціалісти з Територіального центру, завідуюча відділенням денного 
перебування Пилипенко Л.В. 
і практикуючий психолог Богомаз А.О.
зосередили увагу присутніх на психологічному здоров`ї людей похилого віку і підкреслили, що емоції більш ніж які-небудь інші чинники впливають на стан здоров`я.
Для перегляду були запропоновані відеороліки, 
які познайомили з базовими емоціями, 
з пригніченими емоціями і їх місцем в організмі людини.  Були дані поради, як відновитися після емоційної атаки, проведені вправи на розслаблення м`язів обличчя, а також запропонована медитація «Зародження любові».
Треба відзначити, що  присутні з задоволенням виконували всі завдання психолога з чудовим настроєм, а наостанок запропонували, щоб такі заходи, корисні і цікаві, проводилися для людей такого віку частіше.
Кожному з нас слід пам’ятати очевидне: щастя, до якого всі ми прагнемо, неможливе без здоров’я, здоров’я неможливе без піклування про нього, а піклуватися потрібно вміти і хотіти. Треба знати, що для здоров’я корисне, а що шкідливе, який шлях веде до розквіту і гармонії.
Закінчилася зустріч висловлюваннями подяки працівникам Територіального центру, 
які в свою чергу, залишили присутнім пам`ятки 
з нагадуванням про те, що 
здоров`я дорожче за багатство.



Немає коментарів:

Дописати коментар