З 2003 року бібліотека-філія №2 працює як інформаційний центр психолого-педагогічної допомоги сім`ям,молоді,людям похилого віку.

неділю, 9 квітня 2017 р.

Аукціон  цікавих знань
«Будемо здоровими душею і тілом»
06.04.2017 р., о 13.00 г., в сімейній вітальні бібліотеки-філії № 2 для членів клубу «Душі криниця» відбувся  незвичайний захід до Всесвітнього дня здоров`я – Аукціон цікавих знань «Будемо здоровими душею і тілом», мета якого – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоро-в’я .
Про те, що тільки здорова людина може бути вільною, радісною і щасливою,  можна було переконатися,  переглянувши відеофільм «Притча о здоровье и счастье».
«Відвідування» Галереі мудрості познайомило присутніх з міркуваннями мудреців древності про те , як треба піклуватись про здоров`я і  пі-дтримувати себе у формі; а з  поглядом  українського народу на відношення людини до здоров`я можна було прослідкувати  у прислів`ях та приказках; як  досягти внутрішньої гармонії йшлося у порадах Матері Терези. 
Лікар з великим стажем роботи, Ощепкова Н.М., в порадах на тему «Ваше здоров`я у ваших руках» підкреслила, що схилити чашу ваги здоров'я в сприятливу сторону, реалізувати закладений в нас колосаль-ний життєвий потенціал,  можливо лише при здоровому способі життя.
Одним із засобів попередження і профілактики захворювань просту-дного  характеру є точковий масаж, практичний сеанс якого провела гостя заходу, а на додаток ознайомила членів клубу, з вправами на омолодження обличчя, за що вони були їй дуже вдячні.
Захід надихнув присутніх на дії, спрямовані на збереження здоров`я і покращення фізичного стану, а книжкова виставка-порада «Про здоров`я треба знати, про здоров`я треба дбати» допоможе кожному знайти відповіді на будь-які питання. 
Наприклад рекомендація «Дієта молодості»,  поради з розділу «Здорове харчування» чи з полички «Цілющі скарби землі української».
 А на додаток до теми корисного харчування був запропонований  перегляд відеофільму «Самая полезная еда».
На цьому заході ведучі звернули увагу  на нетрадиційні способи лікування і оздоровлення – арт-терапію, але зупинились лише на деяких з них. 
Так, презентація «Кольоротерапія» повідомила про те, який вплив мають кольори на самопочуття, фізіологію людини.  Сеанс аромотерапії переконав присутніх в здатності цього методу поліпшити настрій і стан здоров`я за допомогою запахів. А інформація про музико-терапію запевнила у можливості позбавитися  від негативних емоцій і звільнитися від їх впливу при умові підбору мелодії, яка найбільше підходить і відповідає настрою. А головне,  що ці методи можна використовувати в домашніх умовах. 
А виступи членів клубу з гумористичними літературними надбаннями – поетичними Волкової Н.І., прозаїчними Гладенко Н.В., читанням творів П. Глазового Мількіним В.О., нагадали присутнім про дієвий засіб арт-терапії – сміхотерапію. «Гумор не вирішує ніяких питань, але допомагає їх вирішити» - з таким девізом йдуть по життю  ці люди поважного віку, використовуючи сміх з метою підвищення творчих  здібностей і уміння вирішувати самі різні завдання. 
Здоров`я не існує саме по собі, воно не дається на все життя, не є постійним і незмінним, воно потребує турботи та рівноваги протягом усь-ого життя – ця думка була підкреслена в кінці заходу «Піснею про здоровий спосіб життя», яку з чудовим настроєм підспівували учасники заходу, після чого кожний одержав від працівників бібліотеки у подарунок «Тибетский рецепт молодости».

Немає коментарів:

Дописати коментар