З 2003 року бібліотека-філія №2 працює як інформаційний центр психолого-педагогічної допомоги сім`ям,молоді,людям похилого віку.

середу, 7 квітня 2021 р.

 «Про здоров’я треба дбати, про здоров’я треба знати».

У рамках відзначення Всесвітнього дня здоров’я                  в бібліотеці – філії № 2 Кременчуцької централізованої бібліотечної системи  для дорослих підготовлена виставка корисних порад  «Про здоров’я треба дбати, про здоров’я треба знати».

                       

Увазі користувачів представлені  видання, які  стосуються безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, правильного харчування.


    Прихильникам «зеленої аптеки» запропонована література про цілющу дію трав не тільки для лікування недугів, а й для вдосконалення краси

Запрошуємо скористатися  порадами просвітницької та інформаційної літератури, які навчать вести здоровий спосіб життя та допоможуть  дбати про  себе.

                          Доброго усім здоров’я!

Немає коментарів:

Дописати коментар