З 2003 року бібліотека-філія №2 працює як інформаційний центр психолого-педагогічної допомоги сім`ям,молоді,людям похилого віку.

понеділок, 30 березня 2015 р.

Проведення зустрічі з вихованцями Кременчуцької ВТК
на тему:
      "Сім`я – головна мандрівка нашого життя"

      25.03.2015 р. працівники бібліотеки-філії № 2 , завідуюча Коваленко О.О.  і провідний бібліотекар Осташко В.В.,  завітали до вихованців Кре-менчуцької  ВТК з метою проведення заходу з елементами тренінгу на тему «Сім`я – головна мандрівка нашого життя».    

      Психолог ВТК Чумак Н.В. запросила працівників бібліотеки до вихо-ванців, які утримуються в  установі,  бо зрозуміло, що сім`я – це те, з чого по-чинається життя. Ці  юнаки,  в більшості своїй, вихідці з сімей  небла-гополучних  і неповних, що аж ніяк не може послужити прикладом в по-дові  їм нових родин. Тому цей напрямок роботи є дуже важливим для них, бо сім`я – це основа життя, сім`я – це те, що поруч з людиною завжди.

       На початку  учасникам зустрічі  було запропоновано невеличке зав-дання  (кросворд), після вирішення якого вони дізналися про тему заходу - як створити щасливу сім`ю, як зберегти почуття і прожити довге подруж-нє  життя в мирі, злагоді і  любові.

      Історія сімейних відносин, яка сягає сивої давнини, до сьогоднішніх часів була відображена в мультимедійній презентації з відповідною назвою  «Історія сімейних відносин», з якою вихованців установи було ознайом-лено в першій половині зустрічі.        
      
     В бесіді  бібліотекарями було використано багато засобів для кращого сприйняття матеріалу: і словесні ( українські прислів`я, приказки, вислови  відомих людей, письменників  і психологів, вірші про сім`ю і подружнє  життя), і інформаційні ( перегляд відеофільмів «Сім`я – головна манд-рівка  нашого життя»,  «Притча про щасливу сім`ю»), і практичні (психологічні вправи "Прохання", "Комплімент", "Лагідні слова"), і пе-регляд  книжкової виставки («Щаслива дитина, коли є родина»).

       В кінці зустрічі кожен з юнаків  прийняв  участь у вправі «Вирощуємо  дерево щасливої сім`ї», де вони  показали, що їм запам`яталось найбільше і що вони приймуть до уваги на своєму життєвому шляху. Супровід пісні "Гімн сім`ї" підсилював атмосферу доброзичливості і невимушеності  і підкреслював  значущість для молоді, яка стоїть на порозі нового життя, розуміння, що «Сім`я – це те, що з тобою завжди».

















Немає коментарів:

Дописати коментар